برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
فهرست

شاسی رومیزی MDF با شعار نجات اهل عالم با حسین است گرافیتی 11*15

شاسی رومیزی با طرح نجات اهل عالم با حسین است

جنس: ام دی اف

ابعاد: 11*15 سانتی متر

مناسب جهت هدیه در ایام محرم و صفر

‎18,500 تومان
موجود در انبار 217 قلم
با خرید 2 عدد از این محصول 1 سکه به شما تعلق می گیرد
وضعیت
محصول جدید
کد محصول:
40002419
توضیحات

این محصول با طرح مذهبی گزینه مناسبی است جهت هدیه به دوستان و آشنایان در مناسبت های مذهبی و غیرمذهبی که می شود آن را در منزل و یا محل کار استفاده کرد. این محصول با داشتن یک پایه چوبی کوچک که در قسمت شیار پشت شاسی نصب می شود این امکان را به شما می دهد تا آن را بر روی میز و دیگر سطوح قرار دهید. قیمت پایین این تابلو شاسی این امکان را به شما می دهد تا اگر در مراسمی قصد هدیه دادن به تعداد افراد زیادی را داشته باشید آن را انتخاب نموده و به تعداد تهیه کنید.

جزئیات محصول
40002419
مرتبط با نام اهل البیت علیهم السلام
امام حسین علیه السلام
مناسبت اصلی
محرم
نوع کاربرد
منزل و محل کار
جنس
ام دی اف
فرم
عمودی
شکل
مستطیل
ابعاد
11*15 سانتیمتر
وزن با بسته‌بندی
106 گرم
نمایش همه
پیشنهاد کاربران
ناموجود
‎16,500 تومان
آویز خودرو پلکسی با شعار یا حسین بن علی الشهید جنس: پلکسی قطر:  5.5 سانتی متر و طول بند آویز 15 سانتی متر  در قسمت پایین آویز منگوله به طول 4 سانتی متر قرار دارد.
بر روی مگنت عبارت "وقتی که آب می خورم به او سلام می کنم" نوشته شده است ابعاد این محصول در سه سایز 6*6، 8*8 و 10*10سانتی متر می باشد این محصول به صورت آهن ربایی می باشد. این مگنت قابل نصب بر روی تمام سطوح فلزی مثل...
بر روی مگنت عبارت "وقتی که آب می خورم به او سلام می کنم" نوشته شده است ابعاد این محصول در سه سایز 6*6، 8*8 و 10*10سانتی متر می باشد این محصول به صورت آهن ربایی می باشد. این مگنت قابل نصب بر روی تمام سطوح فلزی می باشد.
‎8,900 تومان
جنس جانماز: مخمل نوع چاپ: سابلیمیشن و قابل شستشو بر روی جانماز شعار "  زندگی با حسین شیرین است" چاپ شده است. ابعا:  7*7 سانتی متر این جانماز فاقد مهر است. " طرح دوخت جانماز به صورت تصادفی ارسال می شود."
4 محصول دیگر در این شاخه:

حساب کاربری

خانه

جستجو و دسته بندی

محصولات منتخب غدیر

محصولات منتخب محرم

برای ذخیره محصولات مورد علاقه تان وارد حساب کاربری شوید.

ورود