برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
فهرست
فیلتر توسط
فیلتر توسط
موجود بودن
قیمت
  • ‎270,000 تومان - ‎650,000 تومان

مناسبت اصلی
رنگ
جنس

پیراهن مشکی

فیلتر توسط

خرید پیراهن و لباس مشکی مردانه [سایزبندی متنوع]

هر ساله با فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین علیه السلام، بازار خرید پیراهن مشکی حال و هوای دیگری به خود می‌گیرد. همچنین استفاده از پیراهن مشکی در سایر مراسمات مذهبی و شرکت در مراسم ختم نیز جزء سنت‌های قدیمی و دیرین ایرانیان محسوب می‌شود. بنابراین سایت خدمتگزاران، اقدام به عرضه و فروش انواع پیراهن مشکی با بالاترین کیفیت نموده است. شما می‌توانید جهت اطلاع از شرایط خرید و قیمت پیراهن مشکی، به این سایت مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات این مجموعه، ثبت سفارش انجام دهید.

ویژگی‌های پیراهن مشکی

اگر شما یک پیراهن مشکی با کیفیت خریداری نمایید، می‌توانید برای سال‌های متمادی از آنها استفاده کرده و نیاز نیست که هر سال برای خرید یک پیراهن مشکی جدید هزینه کنید. از جمله ویژگی‌های یک پیراهن مشکی خوب، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رنگ مشکی پیراهن باید کاملاً یکدست و به دور از سایه روشن باشد. همچنین رنگ مشکی، نباید به سبزی یا قرمزی بزند.
  • دوخت پیراهن، باید کاملاً تمیز باشد و هیچ ردی از نخ کش شدن یا زدگی روی پیراهن مشکی وجود نداشته باشد.
  • یقه پیراهن مردانه مشکی، باید ایستایی خوبی داشته باشد، به گونه‌ای که به خوبی روی گردن قرار بگیرد و احساس راحتی را برایتان به همراه داشته باشد.
  • بافت پارچه‌ای که برای دوخت پیراهن مشکی، مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید صاف و بدون پرزدهی باشد.
  • برش لباس باید کاملاً اصولی و صاف و یکدست صورت گرفته باشد؛ به گونه‌ای که بعد از دوخت روی درزها و حلقه آستین، هیچگونه چروکی وجود نداشته باشد.
  • مچ پیراهن مردانه باید پهنای  استانداردی داشته باشد، به گونه‌ای که بعد از بستن دکمه‌ها، جلوی تحرک و آزادی حرکت دست‌ها را نگیرد.

انواع پیراهن مشکی

پیراهن مشکی در دو مدل آستین بلند و آستین کوتاه در بازار وجود دارد که شما می‌توانید مدل آستین بلند آن را برای تمام فصول سال مورد استفاده قرار دهید. برخی از پیراهن‌های مشکی کاملاً یکدست بوده و هیچ طرحی بر روی آنها وجود ندارد اما برخی از پیراهن‌های مشکی، دارای راه‌راه‌های بسیار ریزی هستند که برخی از افراد، استفاده از آنها را در مراسمات عزاداری ترجیح می‌دهند.یکی از انواع دیگر پیراهن مشکی که برای مناسبت‌های عزاداری امام حسین علیه السلام، مورد استفاده قرار می‌گیرد، روی آن، چاپ‌ و یا نوشته‌هایی پیرامون شهادت امام حسین علیه السلام درج شده است که معمولاً تیپ جوان از این لباس‌ها استقبال می‌کنند.

انواع یقه در پیراهن مشکی

انواع یقه در پیراهن مشکی، متفاوت بوده و شما می‌توانید بر حسب سلیقه خود، از میان انواع یقه‌های موجود از جمله یقه ساده، یقه انگلیسی، یقه دیپلمات و یقه آخوندی نوع مناسب را انتخاب نمایید.بهترین پارچه برای دوخت پیراهن مشکی اینکه چه پارچه‌ای برای دوخت پیراهن مشکی مناسب است، بستگی به فصلی دارد که شما پیراهن مشکی می‌پوشید. چنانچه بخواهید پیراهن مشکی را برای فصل تابستان به تن کنید، بنابراین باید پارچه‌ای که برای دوخت پیراهن مشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تنفس پذیری خوبی داشته باشد تا از تعریق بیش از حد و گرما جلوگیری کند.

بهترین پارچه برای دوخت پیراهن مشکی

در فصول گرم سال استفاده از پارچه‌های نخی است.در مورد فصل سرد سال بهتر است از پارچه‌های ضخیم‌تری از جمله پارچه پشمی یا پارچه فلانل، برای دوخت پیراهن مشکی استفاده شود. این پارچه‌ها علاوه بر گرمای خوبی که در هنگام پوشیدن برایتان به همراه خواهد داشت، کیفیت بسیار مناسبی نیز دارند.بهتر است از پیراهن‌های مشکی با جنس پلی استر و جنس ابریشم به دلیل عدم خاصیت تنفس پذیری و عدم جذب رطوبت بدن استفاده نشود. چون این لباس‌ها علاوه بر اینکه باعث ایجاد حساسیت و ناراحتی برای خودتان نیز می‌شوند، دوستدار محیط زیست نبوده و خیلی راحت نیز چروک می‌گردند.

نحوه ست کردن پیراهن مشکی

اگر شما هم جزء آقایان شیک پوش هستید، حتماً در مورد نحوه ست کردن پیراهن مشکی برای حضور در تکایا و حسینیه‌ها وسواس زیادی به خرج می‌دهید. ما برای این منظور چند پیشنهاد به شما ارائه می‌کنیم.

  • ست کردن پیراهن مشکی با شلوار جین : اگر به دنبال یک تیپ نیمه رسمی و اسپرت هستید، ست کردن پیراهن مشکی با شلوار جین یک گزینه مناسب است. البته پیشنهاد می‌شود از شلوار جین با رنگ‌های تیره مثل سرمه‌ای، مشکی و زغالی استفاده شود.
  • ست کردن پیراهن مشکی با‌ شلوار پارچه‌ای : ست کردن پیراهن مشکی با شلوار پارچه‌ای هرگز از مد نمی‌افتد و استایل یک دست و شیکی را برایتان به ارمغان می‌آورد. بنابراین شما می‌توانید پیراهن مشکی با شلوار پارچه‌ای راسته مشکی یا طوسی ست کنید.
  • ست کردن پیراهن مشکی با شلوار کتان : اگر می‌خواهید تیپ و استایلی مابین رسمی و اسپرت داشته باشید، شلوار کتان بهترین گزینه برای ست کردن با پیراهن مشکی محسوب می‌شود. علاوه بر این، شلوار کتان نسبت به شلوار پارچه‌ای انعطاف پذیرتر بوده و در هنگام پوشیدن راحتی بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت.

نحوه شستشوی پیراهن مشکی

پیراهن مشکی از آن دسته لباس‌هایی محسوب می‌شود که اگر در شستشوی آن دقت لازم را به خرج ندهید، خیلی سریع زیبایی و شیک بودن خود را از دست می‌دهد و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.اگر فرصت و شرایط کافی را دارید، می‌توانید پیراهن مشکی را جدا از سایر لباس‌ها، به صورت دستی شستشو دهید. برای این منظور، ابتدا شامپو، مایع مخصوص لباس‌های مشکی یا مقدار کمی مایع ظرفشویی را در لگن پر آب ریخته و بعد از حل شدن مایع، لباس مشکی را در آن خیسانده و بشویید.برای شستشوی پیراهن مشکی توسط ماشین لباسشویی، حتماً از مایع لباسشویی مخصوص لباس‌های مشکی استفاده کنید. همچنین هرگز لباس مشکی را با سایز لباس‌هایی که پرز می‌دهند، داخل ماشین لباسشویی نیندازید، چون پرزها، روی پیراهن مشکی بیشتر خودنمایی می‌کنند.توصیه می‌شود هرگز برای شستشو لباس‌های مشکی، از پودر شست و شو استفاده نکنید، چون موجب ایجاد سفیدک بر روی لباس می‌شود.برای حفظ براقیت و درخشش پیراهن مشکی، می‌توانید مقدار یک دوم پیمانه سرکه سفید را به آب اضافه کرده و پیراهن مشکی را در آن قرار دهید.

نحوه اتوکشی پیراهن مشکی

پیراهن مشکی بر اثر اتو کشی نادرست، بور می‌شود و ممکن است روی بخش‌هایی از پارچه، بر اثر اتو برق بیفتد. برای اینکه پیراهن مشکی بعد از شستشو خیلی چروک نشود، توصیه می‌شود تا در شستشوی دستی، از چلاندن بیش از حد پیراهن خودداری کنید. همچنین در هنگام شستشو با ماشین لباسشویی، بعد از اتمام شستشو، بلافاصله پیراهن را از ماشین خارج کرده و آویزان کنید. برای آویزان کردن بهتر است تا پیراهن مشکی را همانطور خیس، روی چوب لباسی قرار داده و دکمه‌های لباس را ببندید و سپس آن را روی بند رخت آویزان نمایید.برای اتوکشی پیراهن مشکی از درجه حرارت پایین اتو استفاده کنید و خیلی زیاد اتو را روی لباس قرار ندهید. البته بهتر است تا اتوکشی را از پشت لباس انجام دهید.

نکات مهم برای خرید پیراهن مشکی

از آنجایی که پیراهن مشکی مثل تیشرت حالت کشسانی ندارد، بنابراین در خرید آنها توجه کنید تا حتماً پیراهن مناسب سایز شما باشد. تنگ و گشاد بودن پیراهن مشکی، می‌تواند موجب عدم آراستگی شما شود.رنگ مشکی پیراهن از دیگر نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، برای این منظور می‌توانید از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر خرید نمایید.

کلام آخر

پیراهن مشکی از جنس‌های مختلفی چون نخ، ابریشم و فلانل و با یقه‌های مختلفی چون آخوندی، دیپلمات و یقه انگلیسی عرضه می‌شود. رنگ ثابت مشکی، عدم پرزدهی و دوخت تمیز از جمله ویژگی‌های یک پیراهن مشکی با کیفیت است. شما می‌توانید جهت خرید انواع پیراهن مشکی، به سایت خدمتگزاران مراجعه کرده و در صورت داشتن هرگونه پرسش، واحد پشتیبانی مجموعه، پاسخگوی شما خواهد بود.

حساب کاربری

خانه

جستجو و دسته بندی

محصولات منتخب غدیر

محصولات شهادت امام صادق علیه السلام

برای ذخیره محصولات مورد علاقه تان وارد حساب کاربری شوید.

ورود