سخنی با شیعیان علی علیه السلام ( یاقوت 60 )

تذكر دهنده خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

سخنی با شیعیان علی علیه السلام (هرکس علی را یاری نکند خدا او را یاری نکند)

یاقوت 60 سخنی با شیعیان علی علیه السلام شخصیتی بزرگ و بی بدیل، یار و یاور پیغمبر – سخنی بسیار کوتاه – در رابطه با بیعت و یاری اوست.

جندب پسر جُناده ابوذر غفاری می گوید: با این دو گوش خود از رسول خدا شنیدم اگر نشنیده باشم گوش هایم کر شوند و با این دو چشم خود دیدم و در غیر این صورت چشمانم کور شوند که فرمودند:…آنکس که علی را یاری کند خدا او را یاری نماید، هرکس علی را یاری نکند خدا او را یاری نکند…

ای علی، هنگامی که یاران تو به خواب می روند، ارواحشان به آسمان بالا می رود و به سبب مقام و منزلتی که در پیشگاه خدا دارند، فرشتگان مشتاقانه به آنها می نگرند، همانگونه که مردم به هلال ماه می نگرند.

ای علی، به یارانت که مقام تو را می شناسند، بگو از رفتاری که دشمنان شان انجام می دهند پرهیز کنند، زیرا شبانه روز رحمت خداوند آن ها را فرا می گیرد، پس باید از پلیدی دوری نمایند.

.. ای علی، سلام مرا به شیعیانت برسان [همان کسانی که] نه من آن ها را دیده ام و نه آن ها مرا دیده اند و به آن ها خبر بده که ایشان برادران منند و مشتاق دیدارشان هستم. پس باید علم و دانش مرا به آیندگان برسانند و به ریسمان الهی [ولایت علی علیه السلام] تمسک جویند و به آن چنگ زنند و در انجام [کارهای نیک] بکوشند، زیرا ما آن ها را از راه هدایت به راه گمراهی و ضلالت بیرون نمی بریم.

برگرفته از کتاب یاری امام زمان با دل و دست و زبان



دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا