انس با امام عصر علیه السلام (یاقوت 16)

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

انس با امام عصر علیه السلام

در این مقاله سخنران با اشاره به روایات به تاثیر انس با امام عصر علیه السلام بر تقدیر منتظران و راه جلب نظر ولی عصر اشاره کرده است.

فایل صوتی یاقوت 16 انس با امام عصر علیه السلام

اغلب ما با امام زمان در حالت، در زندگی خودمون رابطمون اگر وجود داره رابطه تو جمع، کدام یک از ما چند دقیقه با امام زمان خلوت میکنیم، اما اونهایی که اینکار میکنن و حتی اولش هم میخوای با امام زمان حرف بزنی احساس میکنی حرفی نداری چی بگم به حضرت؟

از همین جا شروع کن ی سلام به حضرت بده، فارسی، اگه ترکی به زبان آذری، لری به زبان لری، عربی به عربی، نمیدونم هر زبانی که زبان مادریت، با هر زبانی به امام زمان علیه السلام بعد از ی سلام مودبانه بگو آقا من باید با شما بیشترین حرف داشته باشم نمیدونم چه شده که حرف با شما ندارم.

من چه غلطی کردم چی شده که من با همه حرف دارم الا با تو من چرا با همه انس میگیرم ولی چرا با تو انس ندارم چه شده که من اشتیاق به این مسأله ندارم نکنه روی اسم من ای پسر امام حسن عسگری قلم گرفتی. اگه ی گناهی کردم که به این عقوبت مبتلا شدم، حالا اومدم عذر خواهی می کنم آقا اگه دل شما رو رنجوندم منو ببخشید.

من عذر میخوام از شما « والعُذر عِندَ کِرامِ الناسِ مَقبولٌ » جد شما پیغمبر اکرم فرمود: که اگه کسی از شما عذرخواهی کرد طول ندید در قبول کردن عذر او، شروع کن اینجوری حرف زدن با او، ی چند دقیقه که حرف بزنی بعد میبینی اشکتم از چشمات جاری میشه با حضرت انس بگیر حوایج مادی هم دارین به حضرت بگین، اما با امام زمان علیه السلام حرف بزنید با خدا مخفیانه حرف بزنید.

«اُدعوا رَبَکُم تَضَرُّعاً وَ خُفْیَهً»، خفیه یعنی در خفا، «ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْیَهً إِنَّهُ لا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ» در سوره اعراف است خیلی حرف توی این آیه هست. گدایی کنید، طلبکاری غلط اینجا، اینایی که با پررویی میخوان حرف بزنن ممکن ی چیزی هم بهشون بدن اما تو اون دستگاه بی ادب جلوه میکنن و نامشون بی ادب میشه اون وقت بی ادب محروم ماند از لطف ربّ، ی چیزایی بهشون نمیدن شما همچنان به گدایی، با گدایی حرف  بزنید ولی مخفیانه، مخفیانه.


نکته 
مقالات یاقوت پیرامون روایت های کوتاه در رابطه با یاران و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام است که نتیجه ی هر بخش به امام عصر علیه السلام مربوط می شود.برای مشاهده فهرست یاقوت ها کلیک نمایید
منتظر شماره های بعدی باشید…

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا