تبلیغ غدیر در فضای مجازی – ابلاغ و تبلیغ غدیر

تبلیغ غدیر در فضای مجازی – نکته های کوتاه وقایع غدیر

تبلیغ غدیر در فضای مجازی می تواند به گونه ی جذاب باشد تا مخاطب را جذب کند. به صورت نکته های کوتاه وقایع غدیر را به پست هایی تبدیل کنید و در فضای مجازی منتشر کنید تا شما هم مبلغ غدیر شوید.

و این پیام رسول خدا صلی الله علیه و آله را به گوش همگان برسانید که فرمودند حاضران به غایبان، پدران به پسران این پیام غدیر را برسانند. ارسال پیغام­ های دنباله ­دار و روزانه می­تواند مخاطب را با خود همراه کند.

تبلیغ غدیر در فضای مجازی – پیشنهادات کلی درباره محتوای پیام­ های متنی

معرفی ایستگاه­های تبلیغی­ ای که می­شناسیم در فضای مجازی برای استفاده سایرین از آن­ها.

معرفی زمان و مکان جشن­های عمومی.

معرفی محصولات فرهنگی مثل سی دی، کتاب و یادبود غدیری برای قشر جوان و تشویق به هدیه دادن آن­ها در ایام غدیر.

برگزاری جشن مجازی در کانال­ها و گروه­ها.

نشر آداب روز غدیر در فضای مجازی.

معرفی را­ه­های تبلیغی در گروه­ها و کانال­ها تحت این عناوین:
یک مادر می­تواند… یک پدر می­تواند… یک معلم می­تواند و….

(برای ارائه بهترین کارها می توانید از طوفان فکری تبلیغ غدیر در مشاغل مختلف کمک بگیرید.)

پیشنهاده ویژه تبلیغ غدیر در فضای مجازی

معرفی و بررسی آیاتی از قرآن که دلیل شیعیان برای اثبات امامت امیرالمؤمنین علیه السلام است در قالب پست­ های کوتاه و ارسال روزانه آن در کانال­ها و گروه­های تلگرام و نشر در اینستاگرام.

فضای مجازی فرصت مناسبی برای پاسخ­گویی به شبهات در ایام غدیر است، بخصوص اگر گروه ­های بحث و بررسی با حضور اساتید این فن راه­اندازی شود و در آن­جا پاسخ­های حلی برای شبهاتی که در غدیر پخش می­شود ارائه شود.

تبلیغ غدیر در فضای مجازی – پیشنهاد برای معلمین در فضای مجازی

با شاگردانشان یک گروه مجازی ایجاد کنند و به آن­ها تکلیف یا مأموریت تهیه روزنامه ­دیواری مجازی با موضوع معرفی غدیر دهند. مثلاً یکی متن تهیه کند، یکی کار گرافیکی انجام دهد، و در نهایت یک روزنامه ­دیواری مجازی در قالب pdf تهیه و توسط دانش­ آموزان برای آشنایان ارسال شود.

این کار علاوه بر تشویق و بالا بردن روحیه تحقیق در دانش­ آموزان و افزایش اطلاعات آن­ها درباره غدیر، می­تواند مورد استفاده بقیه هم قرار بگیرد و اعتماد به نفس دانش­ آموزان را بالا ببرد.

تبلیغ تصویری غدیر در فضای مجازی

عکس­ نوشته: یکی از راه­های مؤثر برای تبلیغ در فضای مجازی ارسال عکس به همراه توضیحات است که توجه افراد را جلب می­کند. برنامه اینستاگرام محیط مناسبی برای اجرای این طرح است.

همیشه راه غیر مستقیم بهتر جواب می­دهد، می­توان پیام ­ها و تصاویری را که در نگاه و بیان اولیه با موضوع غدیر مرتبط به نظر نمی­رسد ایجاد و در انتها بصوت زیرکانه ­ای آن را به غدیر مرتبط کرد. مانند آن­چه گروه احرار انجام می­دهد.

با توجه به این که اینفوگرافی بین افراد محبوبیت خاصی پیدا کرده، و بیشتر افراد عضو گروه ­های متعدد هستند، جذابیت تصویر و ترقیب افراد به خواندن یک مطلب از این طریق مؤثرتر خواهد بود. یک گرافیست از الآن می­تواند هر هفته یا هر چند روز، طرحی را بر مبنای یکی از وقایع غدیر طراحی کند، در گروه ­های خود بفرستد و از افراد بخواهد که برداشتشان را از طرح بگویند.

بعد از مدتی توضیحات کامل در مورد طرح دهد و در رابطه با غدیر از آن نتیجه ­گیری کند. نشر عکس­ هایی در مورد غدیر برای والپیپرهای کامپیوتر و گوشی موبایل. انتخاب یک عکس پروفایل ثابت که معرف ایام غدیر باشد و نشر آن در ایام غدیر.

تبلیغ غدیر در فضای مجازی با فایل صوتی و ویدئویی

معرفی خطابه غدیر و ارسال روزانه بخش­هایی از آن به صورت صوت و متن.

ساخت کلیپ­ های صوتی و تصویری و مستندهای با کیفیت بالا و تأثیر گذار و پرمحتوا با توجه به تفکر امروز جامعه در ارتباط با غدیر و اثبات ولایت حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام و انتشار در فضای مجازی.

تهیه نمایشنامه­­ های صوتی کوتاه و ارسال در گروه­ها.

انتشار فایل­ های قصه­ گویی در مورد غدیر برای کودکان و هم­چنین نشر کتب قصه دیجیتال برای کودکان.

از آن­جا که جامعه ما به دلیل نرم ­افزارهای مجازی کم­کم دارد با کتاب بیگانه می ­شود، برای تشویق افراد بخصوص نوجوانان به خواندن کتاب، می­ توان نسخه صوتی از کتاب­های زیبایی مثل گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر تهیه و به صورت فایل­ های صوتی کوتاه چند دقیقه­ ای در فضای مجازی به صورت روزشمار ارائه کرد.

تبلیغ غدیر در فضای مجازی توسط نرم­ افزارها

معرفی نرم­ افزارهایی همچون خطابه غدیر و مجله 1841 به افراد در فضای مجازی.

ساخت روبات در تلگرام: روباتی با محتوای غدیر ساخته شود. مثلاً چند سؤال رایج در مورد واقعه غدیر داشته باشد به همراه پاسخ.

راه­ اندازی کمپین “روایت گر غدیر باشیم” در نرم ­افزارهای مختلف.

می­توان طرحی در فضای مجازی بخصوص تلگرام اجرا کرد به نام طرح آیا می­ دانید؟. این طرح را باید روزانه با معرفی دشمنان حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام و اتفاقات غدیر ادامه داد.

تبلیغ غدیر در فضای مجازی با برگزاری مسابقات

برگزاری مسابقه کتاب­خوانی مجازی: یک کتاب معرفی شود و یک یا دو هفته بسته به حجم کتاب به اعضای گروه برای مطالعه وقت داده شود. اگر فایلpdf کتاب موجود است در اختیار اعضا قرار گیرد و یک روز خاص به اجرای مسابقه اختصاص داده شود. به این صورت که سؤال­ها ساعت خاصی ارسال و برای پاسخ به اعضا دو ساعت وقت داده شود. از میان پاسخ­ های صحیح قرعه ­کشی کرده و جایزه اهدا شود.

راه ­اندازی مسابقه عکاسی در اینستاگرام، با تعیین زمان به ٣ تصویر برتر مرتبط با غدیر که بیشترین لایک را بگیرد جایزه اهدا شود.

مسابقه شعرخوانی بین آقایان با موضوع غدیر و ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام. به این شکل که، در مدح حضرت امیر و غدیر صدای خودتان را ضبط کنید و بر روی گروه­های تلگرام نشر دهید، هر صوتی که بیشتر فوروارد شود برنده خواهد بود.

برگزاری مشاعره در گروه با موضوعیت غدیر و حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا