کتاب برکه خوشبختی – معرفی کتاب غدیر

کتاب برکه خوشبختی – شرح وقایع حجه الوداع

کتاب برکه خوشبختی ، به سبکی داستانی است، داستان غدیر را با آغاز رسالت در هم می آمیزد و سپس به شرح وقایع حجه الوداع و روند شکل گیری واقعه غدیر در آن می پردازد که زبان ساده و لحن داستانی آن برای آشنایی بسیاری از نوجوانان و نا آشنایان با جزئیات واقعه ی غدیر، سودمند می باشد.

این کتاب با تصاویری زیبا، واقعه ی غدیر را به ما نمایانده است. تصاویری که ترسیم این جریان تاریخی را در ذهن مخاطب ملموس تر می سازد. غدیر وادی بی انتهای معنی در سرزمین اسلام است. هر جقدر که از این واقعه مهم در سرنوشت بشر بنویسند و بگویند باز هم حق مطلب و جان کلام ادا نمی شود.

کتاب برکه خوشبختی به سراغ همین موضوع رفته است و داستان غدیر و وقایع آن را با آغاز رسالت در هم ریخته است. وقایع حجه الوداع و سیر  اتقاقات آن که منجر به معرفی امیرمومنان علیه السلام به عنوان وصی و جانشین پیامبر صلی الله علیه و آله می شود را بررسی می کند.

مشخصات کتاب:

نام کتاب: کتاب برکه خوشبختی
مولف: حسن تاجری
ناشر: انتشارات آفاق


کتاب برکه خوشبختی


بخشی از کتاب برکه خوشبختی 

داستان از اینجا شروع می شود که پیامبر صلی الله علیه و آله به همراه کاروانش رهسپار مکه می شود، او در راه مکه به زیارت مزار مادرش می رود، وقتی به مکه می رسند او مردم را با اعمال حج آشنا می کند و سفارشات خود را به مردم اعلام می دارد. سپس جبرئیل به او می گوید که رسالت خود را که جانشینی امام علی علیه السلام باشد اعلام دارد و … .

«غدیر روز زینت یافتن جهان هستی به ولایتِ علوی است. غدیر جایگاهِ یافتنِ علی و راه علی  علیه السلام است و پناهگاهِ دل سپردن به علی و در پناه علی راه رفتن است. غدیر روز نشان دادن شاه راهِ مستقیم الاهی است به سوی سعادت و بهشت و برای همیشه ی تاریخ، غدیر برکه ی خوش بختی انسان و انسانیّت است. این است که همیشه زنده و شاداب و سبز و جاوید خواهد بود.»

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا