کتاب بلندترین داستان غدیر – معرفی کتاب غدیر

بلندترین داستان غدیر – پرسش و پاسخ بین یک جوان ایرانی و صحابی پیامبر صلی الله علیه و آله

کتاب بلندترین داستان غدیر به صورت پرسش و پاسخ بین یک جوان ایرانی و صحابی پیامبر صلی الله علیه و آله است به صورتی ساده، امّا کوبنده که به آشکار کردن حقایق کتمان شده ی غدیر و برنامه ریزی اصحاب سقیفه برای کتمان آن، از لحظه ی شکل گیری واقعه ی غدیر تا زمان راوی (ماجرای دو صحیفه ی ملعونه ، نقش عایشه در این جریانات و…) به نحوی روشن، کامل و بی پروا می پردازد.

ویژگی خاصّ کتاب بلندترین داستان غدیر ، جدا از صراحت در نقل حدیث راوی ذکر منابع آن و شرایط زمانی و مکانی راوی حدیث، توسط نویسنده ی کتاب می باشد.

مشخصات کتاب:

نام کتاب: کتاب بلندترین داستان غدیر
مولف: محمدرضا انصاری
ناشر: انتشارات دلیل ما


کتاب بلندترین داستان غدیر


بخشی از کتاب بلندترین داستان غدیر

«ما اکنون بلندترین روایت از واقعه غدیر را پیش رو داریم که شامل ناگفته‌ های بسیاری از زوایای مختلف آن است. آنچه در این حدیث بلند آمده ثمره سؤالات یک جوان کنجکاو و پرشور ایرانی است که در شهر بزرگ مدائن در محضر صحابی گرانقدر پیامبر صلی‌ الله‌ علیه‌ و‌ آله حذیفه یمانی مطرح کرده است.

این صحابی دانشمند نیز بعنوان بزرگترین اتمام حجت در عمر خود، بی‌ پرده حقایق زیر خاک مانده غدیر و دشمنانش را بر زبان آورده؛ و مقارن طلوع دوباره خورشیدِ غدیر، زنگارهای بیست و پنج ساله را زدوده است.

جا دارد از دور دست های زمان، از حذیفه بن یمان تشکر نماییم که در سن کهولت و با تحمل زحمت، این داستان بلند را در پاسخ به سؤالات یک جوان ایرانی با تمام جزئیاتش بیان نموده، که هر بخش آن پرونده‌ هایی از گذشته اعتقادی ما را می‌گشاید و آگاهی دو چندان نسبت به آنچه تا کنون درباره آنها می‌ دانسته‌ ایم در صفحات عقیده ما می‌ افزاید.

از آن جوان ایرانی نیز تشکر می‌کنیم که از بین آن جمعیت به خواب رفته در اثر تبلیغات سقیفه، این گونه آگاهانه تاریخ دینش را دنبال کرده است. در حقیقت او بانی شده تا چنین حقایقی از لسان یکی از معتمدترین اصحاب پیامبر صلی‌ الله‌ علیه‌ و‌ آله بازگو شود و ما پس از هزار و چهارصد سال ثمره شیرین آن را، که به عظمت یک تحقیق تاریخی است، در قلب خود احساس کنیم.»

برای مطالعه و دانلود کتاب بلندترین داستان غدیر به pdf زیر مراجعه نمایید. 

دانلود کتاب بلندترین داستان غدیر

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا