کتاب خبر بزرگ – معرفی کتاب غدیر

کتاب خبر بزرگ (واقعه غدیر)

کتاب خبر بزرگ درباره واقعه غدیر خم به زبان کودکانه با تصاویر جذاب طراحی شده است شما می توانید از این کتاب برای رساندن پیام غدیر به کودکان استفاده نمایید.

مشخصات کتاب

نام کتاب: کتاب خبر بزرگ
مولف: سیده زهرا برقعی
ناشر: ریحانه


کتاب خبر بزرگ - معرفی کتاب غدیر - jpg ghadir book khabarbozorg
کتاب خبر بزرگ - معرفی کتاب غدیر 1

بخشی از کتاب خبر بزرگ

چادر شب که روی آسمان پهن شد، ما هم درآمدیم. چشمک زنان و نورانی. حتما شنیده اید که ستاره ها در آسمان کویر بیشتر نمایان هستند. مثل اکلیل های نقره ای روی یک پیراهن سرمه ای آسمان را پوشانده بودیم. نگاهی به سر تا سر زمین کردم و یکهو متعجب فریاد زدم:(بچه ها ببینید حوالی برکه ی  خُم چقدر آدم رفت و آمد می کند. وسط این بیابان چه خبراست؟)

آدمها دورهم دسته دسته نشسته بودند و شمعی، چراغی، با آتشی روشن بود. دوتا خیمه هم آن طرف تر بود که مردم نوبتی می رفتند داخل خیمه ی اول و بعد می رفتند داخل خیمه ی دوم؛ وقتی بیرون می آمدند، شاد و خندان به هم تبریک می گفتند و همدیگر را در آغوش می گرفتند. فرشته ای از آن بالا رد میشد.

صدایش زدم و گفتم: ما که این بالاییم و دستمان به زمین نمی رسد. تو بگو آن پایین چه خبراست؟ چقدر اطراف برکه ی خُم نورانی شده است. فرشته خندید و در آسمان چرخی زد. از بالهایش طلا می ریخت پایین. به من گفت: خبرندارید؟ علی علیه السلام مولای مومنان شده است.

و در این سرزمین به پیامبر خدا صلی الله علیه و آله وحی شده که این خبر را به مردم برساند. آن خیمه ی حضرت محمد صلی الله علیه و آله است و آن یکی هم مخصوص حضرت علی علیه السلام، مردم دارند نوبتی می روند تا با آنها بیعت کنند.



برای مشاهده و خرید پوسترهای غدیر کلیک نمایید.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا