تصویر پروفایل اربعین

با تغییر تصویر پروفایل خود در فضای مجازی به تصویر پروفایل اربعین یاد صاحب عزای اربعین باشید 

اربعین حسینی، پشت سر گذاشتن چهل روز پر اندوه برای عزاداران و شیعیان واقعی حضرتش است. هر چه به اربعین حسینی نزدیک تر می شویم، دل‌هایمان بیشتر روانه کرب و بلای حسینی و خاک مقدسش می‌شود. هوایی می شویم برای زیارت بارگاه مبارک و نورانی سالار شهیدان و یاران باوفایش. با تغییر عکس پروفایل خود به تصویر پروفایل اربعین یاری کننده صاحب عزا، امام زمان علیه السلام باشید.


تصویر پروفایل اربعین 1400 – یا اباعبدالله الحسین! با پا و دل و دست و زبانم، ای کاش که زائر تو باشم…

یا صاحب الزمان! اربعین امسال هرگونه که در توانم باشد برای جدتان خدمت می کنم.


تصویر پروفایل اربعین 1399 – این اربعین تجمع دل های شیعه است


تصویر پروفایل اربعین 1398 – تصویر پروفایل همه جا بروم به بهانه تو که مگر برسم در خانه

یا صاحب الزمان! امروز به من خبر رسید که عرفاتی در پیش است و شما حاضرید در آن صحرا… پیاده روی اربعین را می گویم… دعا کنید که من هم زائر اربعین باشم. با ترویج این عکس پروفایل مبلغ اربعین حسینی باشید.

همه جا بروم به بهانه تو  که مگر برسم در خانه تو مولاهمه جا دنبال تو می گردمکه توای درمان همه دردم

که توای درمان همه دردم

یا اباصالح مددی مولا، یا اباصالح مددی مولا، یا اباصالح مددیمن ناقابل به تو دل بستمنکشی دامان خود از دستم

یا اباصالح مددی مولا، یا اباصالح مددی مولا، یا اباصالح مددی

قال ابومحمد الحسن العسکری (علیه السلام): «عَلاماتُ المُؤْمِنِ خمْس: صَلاهُ الْخَمْسِین، وَ زِیارَهُ الْأرْبِعَینِ وَ التَّخَتُّمُ فِی الْیمِینِ، وَ تَعفیرُ الْجَبِینِ وَ الْجَهْرُ بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم. (وسایل الشیعه/ج10/ص375)

امام حسن عسکری (علیه السلام) فرمود: نشانه‌ های مؤمن پنج چیز است: پنجاه رکعت نماز (نماز یومیه و نمازهای نافله)، زیارت اربعین، انگشتر به دست راست کردن، جبین را در سجده بر خاک گذاردن، بسم‌الله الرحمن الرحیم را در نماز بلند گفتن»

تصویر پروفایل اربعین
برای مشاهده تصویر پروفایل اربعین در اندازه کامل روی هر تصویر کلیک نمایید.

تصویر پروفایل اربعین 1397 – برای آمدنش درمسیر کرب و بلا ، اگر دعا بکنی تا ظهور راهی نیست.

چهلم همیشه مربوط به صاحب عزاست، اوست که بر درب خانه عزا می ایستد و به میهمانان سلام می کند. مولای مهربانم! صاحب عزای محرم! یا صاحب الزمان! سلام با تغییر عکس پروفایل خود به تصویر پروفایل درمسیر کرب و بلا اربعین یادآور یاد صاحب عزای اربعین باشید.

 چند حدیث در مورد اربعین

امام حسن عسکری (علیه السلام) فرمود: نشانه‌های مؤمن پنج چیز است: پنجاه رکعت نماز (نماز یومیه و نمازهای نافله)، زیارت اربعین، انگشتر به دست راست کردن، جبین را در سجده بر خاک گذاردن، بسم‌الله الرحمن الرحیم را در نماز بلند گفتن»
(وسایل الشیعه/ج10/ص375)

امام صادق علیه السلام فرمودند: ای زراره، آسمان چهل روز بر حسین (علیه السلام) خون گریه کرد و زمین چهل روز برای عزای آن حضرت گریست به تیره و تار شدن و خورشید با کسوف و سرخی خود چهل روز گریست… و ملائکه الهی برای آن حضرت چهل روز گریستند».
(مستدرک الوسائل/ج10/ص314)


تصویر پروفایل اربعین 1396 – ذکر تعجیل فرج در هر قدم

اربعین گویم دمادم تا حرم ، ذکر تعجیل فرج در هر قدم، عنوان تصویر پروفایل اربعین به سه زبان فارسی، انگلیسی، عربی توسط تیم طراحان خدمتگزاران طراحی شده و هرکس می تواند به راحتی در کانال خود منتشر نماید. شما هم در این نشر سهیم باشید.

یا صاحب الزمان! امروز به من خبر رسید که عرفاتی در پیش است و شما حاضرید در آن صحرا… پیاده روی اربعین را می گویم… دعا کنید که من هم زائر اربعین باشم.
با ترویج این عکس پروفایل مبلغ اربعین حسینی باشید.

 تصویر پروفایل ذکر تعجیل فرج به زبان عربی

اقول باربعینک و انا ماشی للحرم…عجل الله فرجک بکل قدم

یاصاحب الزمان!
اخبرونی الیوم بان یوما أشبه بیوم عرفه سیحین بعد ایام وانت ستحضره … اقصد مسیره الأربعین . ادع لی لی یاسیدی ان اکون من زوار الأربعین.

 تصویر پروفایل ذکر تعجیل فرج به زبان انگلیسی

As I march on Arbaeen towards his fathers shrine

MY PLEA FOR HIS RETURN RESOUNDS WITH EVERY STEP OF MINE

O’ Sahib al-Zaman!
Today, it was brought to my attention that an Arafat is approaching and that you will be present in that desert…
I speak of the Arbaeen Wal…


تصویر پروفایل اربعین 1395 –  پیاده تا کربلا  نمشی علی الاقدام نحوالقبه الشریفه لنقول: اللهم عجل لولیک الفرج، 

همه در تدارک سفر اربعین هستند… یا صاحب الزمان! من اگر مسافر اربعین شدم یا نشدم هم نوا با مسافرین پیاده اربعین ذکر فرج دارم. ان شاء الله.

چند حدیث در مورد اربعین

  امام حسن عسکری (علیه السلام) فرمود: نشانه‌ های مؤمن پنج چیز است: پنجاه رکعت نماز (نماز یومیه و نمازهای نافله)، زیارت اربعین، انگشتر به دست راست کردن، جبین را در سجده بر خاک گذاردن، بسم‌الله الرحمن الرحیم را در نماز بلند گفتن» (وسایل الشیعه/ج10/ص375)

امام صادق علیه السلام فرمودند: ای زراره، آسمان چهل روز بر حسین (علیه السلام) خون گریه کرد و زمین چهل روز برای عزای آن حضرت گریست به تیره و تار شدن و خورشید با کسوف و سرخی خود چهل روز گریست… و ملائکه الهی برای آن حضرت چهل روز گریستند». (مستدرک الوسائل/ج10/ص314)

امام صادق علیه السلام فرمودند: کسی که از منزلش بیرون آید و قصدش زیارت قبر حضرت حسین ابن علی علیهما السّلام باشد اگر پیاده رود، خداوند منّان به هر قدمی که برمی‌ دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو می‌ فرماید. تا زمانی که به حائر برسد و پس از رسیدن به آن مکان شریف حق تبارک و تعالی او را از رستگاران قرار می‌دهد تا وقتی که مراسم و اعمال زیارت را به پایان رساند که در این هنگام او را از فائزین محسوب می‌فرماید تا زمانی که اراده مراجعت نماید.

در این وقت فرشته‌ای نزد او آمده و می‌گوید: رسول خدا صلّی الله علیه و آله و سلّم سلام رسانده و به تو می‌ فرماید: «از ابتداء عمل را شروع کن، تمام گناهان گذشته‌ ات آمرزیده شد». (ترجمه کامل الزیارات، باب چهل و نهم)


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا