یک قدم تا غدیر 

یک قدم تا غدیر – طرح مسابقه عکاسی برای تبلیغ غدیر

یک قدم تا غدیر می تواند مسابقه ای باشد برای عرض ارادتی بیشتر به ساحت مقدس امیرالمومنین علیه السلام، تا غدیر را در دل ها زنده نگه داریم.  یکی از روش های جذابی که به شما پیشنهاد می کنیم برگزاری یک مسابقه شاد و پر انرژی با دوربین های موبایل است که از یک قدم هایمان عکس بگیرید و برای برگزار کنندگان بفرستید.

موضوعاتی که می توانید از آنها استفاده نمایید؛ عبارتند از: شادی آذین بستن های بیرون خانه مان، یا کیک پختن با فرزندانمان، با رعایت حرمت خانه هایمان، از اسکرین شات گرفتن بیان واکنش دوستانمان، از دیدن کلام امیرمومنان علی علیه السلام در نهح البلاغه در استوری ها و استتوس هایمان، عرض ارادت و دعا کردن های کودکانمان با عکس یا فیلمی کوتاه، مسابقه ای برای بیان دیدن نعمت ها و شکر گزاری خداوند برای نعمت هایی که حواسمان به آنها نبوده است.


یک قدم تا غدیر  – اولین قدم مسابقه عکاسی برای تبلیغ غدیر

 یک قدم تا غدیر جهت مشاهده تصویر در اندازه کامل روی تصویر کلیک نمایید.
برای دانلود تصویر اولین قدم کلیک کنید.

سلام مولای خوبی ها! یاصاحب الزمان!

گویی همین دیروز بود که با قدم های کوچک مان آمدیم و در روز میلادتان با شما همراه شدیم، حال رسیده ایم به غدیر؛ دوراهی تقدیر. همان جایی که بسیاری راه را اشتباه رفتند، علیرغم صدای رسای پیامبر خوبی ها که در تاریخ طنین انداز است ؛ “هر که من مولای اویم، این علی مولای اوست.”

مهربان پروردگارم! ما تنها نیامده ایم که راه را گم کنیم، با هادی زمانه ات همراه شده ایم. پس اینک قدم های ما، هر چند کوچک، وقف است برای امیرالمومنین علی علیه السلام، در راه او و برای او جهت هم پیمانی با فرزند او.

خدایا فرجش برسان.


یک قدم تا غدیر  – دومین قدم مسابقه عکاسی برای تبلیغ غدیر

 یک قدم تا غدیر جهت مشاهده تصویر در اندازه کامل روی تصویر کلیک نمایید.
برای دانلود تصویر دومین قدم کلیک کنید.

سلام پدر ترین پدر، سلام یا امیرمومنان یاعلی علیه السلام

یک قدم یعنی: به دنیا که آمدیم اولین چیزی که در گوشمان زمزمه کردند اذانی با نام شما بود، با نام شما بزرگ شدیم، برای بلند شدن از روی زمین، برای تک تک قدم هایمان همیشه و همیشه فقط شمارا صدا زده ایم، حال رسیده ایم به غدیر، می خواهیم اولین قدممان درخانه هایمان باشد.

خانه هایمان را با مهر شما و با همراهی اهل خانه، ویژه کودکانمان آذین می بندیم، تزیین می کنیم، کیک می پزیم یادمان هست، برای فرزندانمان بگوییم: دستی که در غدیر بالا رفت، مهر خدابود؛ برای هدایت تمام عالم!


یک قدم تا غدیر  – سومین قدم مسابقه عکاسی برای تبلیغ غدیر

 یک قدم تا غدیر جهت مشاهده تصویر در اندازه کامل روی تصویر کلیک نمایید.
برای دانلود تصویر سومین قدم کلیک کنید.

سلام عزیزترین عزیز

یک قدم یعنی: در خانه های آذین بسته مان، دعا برای شما مهربان، نوری می شود به سمت آسمان. نه فقط در این ایام که همیشه عمرمان، “دعا برای ظهور شما؛ معنای زندگی ماست.”

با فرزندانمان هر صبح به شما سلام می دهیم و برای سلامتی تان صدقه داده، برای ظهورتان دعا می کنیم. که امروز دستان شما، یا صاحب الزمان علیه السلام به معرفی پیامبر رحمت ص در غدیر، برای هدایت ما بالاست.


یک قدم تا غدیر  – چهارمین قدم مسابقه عکاسی برای تبلیغ غدیر

 یک قدم تا غدیر جهت مشاهده تصویر در اندازه کامل روی تصویر کلیک نمایید.
برای دانلود تصویر چهارمین قدم کلیک کنید.

 هر که من مولای اویم این علی مولای اوست.

سلام مولای خوبی ها

یک قدم یعنی: خوشبختی ولایت شما و فرزندتانتان را با همه قسمت کنیم، نه فقط پوسترهایی مناسب با نام شما و کلام شما در آسانسور و درب خانه هایمان قرار می دهیم، بلکه پروفایل پیکچر و فضای استوری ها و استتوس هایمان هم رنگ کلام شما را خواهند گرفت.

این بار با تمام شوق به تمام مردمان از معجزه های بی شمار کلامتان در نهج البلاغه خواهیم گفت.


یک قدم تا غدیر  – پنجمین قدم مسابقه عکاسی برای تبلیغ غدیر

 یک قدم تا غدیر جهت مشاهده تصویر در اندازه کامل روی تصویر کلیک نمایید.

 

سلام پیامبر خوبی ها یا رسول الله صلی الله علیه و آله

یک قدم یعنی: آمده ایم بگوییم، در غدیر غایب بودیم اما؛ صدای شمارا شنیدیم به ولایت علی علیه السلام و اولادشان و با تمام ۱۴ نور، تک به تک عهد بسته ایم. و امروز برای همراهی آخرین فرزندتان؛ هادی زمانه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه، بر سر پیمان خود هستیم.

امسال با یک قدم هایمان، حال دل هرچند نفر را بتوانیم با دعوت به شکرگزاری و دیدن نعمت ها، خوب می کنیم. یادمان باشد، همین ریسه های رنگی، بادکنک های کودکان، همین کیک روز عید غدیر، شادی اهل خانه، تمام این ها نعمت است و شکرش واجب. شکر خدایی که همیشه هست و می شنود و جواب می دهد. خدایا فرج مولایمان را نزدیک گردان!

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا