تصویر پروفایل غدیر

با تغییر عکس پروفایل خود به تصویر پروفایل غدیر احیاگر غدیر در فضای مجازی باشید.

تصویر پروفایل غدیر توسط تیم طراحان خدمتگزاران برای شما بزرگواران طراحی شده تا با تغییر تصویر پروفایل خود به این تصاویر، احیاگر غدیر باشیم.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت محصولات فروشگاه خدمتگزاران از محصولات غدیری آن برای مجالس خود استفاده نمایید. محصولاتی همچون:

یا صاحب الزمان! امروز وارث غدیر و امیر قلب ما شما هستید.

یا امیرالمومنین! آن روز که در غدیر، خاتم النبیین صلی الله علیه و آله شما و فرزندانتان را به عنوان تنها امیر قلوب شیعیان معرفی کردند، هزاران نفر این پیام را به فراموشی سپردند. امروز اما ما دوستداران شما در تلاشیم تا تمام قلبمان را به شما و امام زنده مان، صاحب الزمان علیه السلام پیوند بزنیم. این تصاویر به صورت پوستر غدیر هم قابل استفاده است. 

تصویر پروفایل غدیرعهدی با مهدی علیه السلام (غدیر 1401)


تصویر پروفایل بختش بلند هرکه گره خورده با غدیر (غدیر 1400)



تصویر پروفایل تا ابد با غدیر می مانم (غدیر ۱۳۹۹)


جهت دانلود تصویر پروفایل تا ابد با غدیر می مانم در ابعاد مختلف و باکیفیت می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید.


پیامبر خدا صلی‌ الله‌ علیه‌ و‌ آله در انتهای خطبه غدیر چنین فرمودند:

فَقُولُوا بِأَجْمَعِکُمْ: «نُبایِعُکَ عَلی ذالِکَ بِقُلوُبِنا وَ أَنْفُسِنا وَ أَلْسِنَتِنا وَ أَیْدینا. علی ذالِکَ نَحْیی وَ عَلَیْهِ نَموتُ وَ عَلَیْهِ نُبْعَثُ.»

همه بگویید: ما بر ولایت علی و امامان از نسل او با دل ها و جان ها و دست و زبانمان پیمان می بندیم. بر این عهد زنده ایم، با آن می میریم و با همان پیمان سر از قبر بر میداریم. خطبه غدیر

متن انگلیسی تصویر پروفایل تا ابد با غدیر می مانم

I WILL STAY WITH GHADIR FOR EVER

DEIR MAHDI
I WILL STAY WITH YOU
ON THIS PATH

  The Messenger of God (SAW) said at the end of Ghadir’s sermon

فَقُولُوا بِأَجْمَعِکُمْ: «نُبایِعُکَ عَلی ذالِکَ بِقُلوُبِنا وَ أَنْفُسِنا وَ أَلْسِنَتِنا وَ أَیْدینا. علی ذالِکَ نَحْیی وَ عَلَیْهِ نَموتُ وَ عَلَیْهِ نُبْعَثُ.»

Everybody say

We make a pact with our hearts, souls, hands and tongues on the guardianship of Ali and the Imams of his generation. We live by this covenant, we die with it, and we rise from the grave with the same covenant

By changing your profile photo to the above , spread the message of Ghadir

متن عربی تصویر پروفایل تا ابد با غدیر می مانم

إلَی الأبَدَ سابقَی مَعَ ألغَدیر

یامهدی
سَابقی مَعَک فی هَذا الطَریق

قال رسول الله صل الله علیه وآله وسلم فی انتهاء خطبته فی یوم الغدیر: فَقُولُوا بِأَجْمَعِکُمْ: «نُبایِعُکَ عَلی ذالِکَ بِقُلوُبِنا وَ أَنْفُسِنا وَ أَلْسِنَتِنا وَ أَیْدینا. علی ذالِکَ نَحْیی وَ عَلَیْهِ نَموتُ وَ عَلَیْهِ نُبْعَثُ.» خطبه غدیر

کونوا مبلغین لواقعه الغدیر عبر تغییر أیقونتکم (profile ) الی هذه الصوره


تصویر پروفایل یک دل دارم یک امیر (غدیر 1398)

تصویر پروفایل یک دل دارم یک امیر غدیر 1398 است. پیامبر صلی الله علیه و آله در خطبه غدیر فرمودند: ای مردم، بدانید که من پیامبرم و علی (علیه السلام) امام و وصی بعد از من است، و امامان بعد از او فرزندان او هستند.

بدانید که من پدر آنانم و آنها از صلب او به وجود می‏ آیند. بدانید که آخرینِ امامان، مهدی قائم (علیه السلام) از ماست. اوست غالب بر ادیان، اوست انتقام گیرنده از ظالمین، اوست فاتح قلعه‏ ها و منهدم کننده آنها، اوست غالب بر هر قبیله ‏ای از اهل شرک و هدایت کننده آنان.

 My Heart belong to one King

O’ Amir Al-Momenin!
Thousands of people have forgotten the message of Ghadir, where the Prophet (peace be upon him) introduced you and your family as the only succesor of Islam.

 Today, your lovers, are trying to link all our hearts to you, the Prophet and the Imam of our of our time.

#Ghadir 2019 #Profile_pic

By setting this image as your profile picture, spread the message of Ghadir.



غدیر بهار هم عهدی – تصویر پروفایل غدیر 1397

تصویر پروفایل بهار هم عهدی غدیر 1397، با عنوان غدیر بهار هم عهدی است. پیامبر صلی الله علیه و آله در غدیر به مردم فرمودند که بگویید: بر آنچه ازسوى پروردگارمان در امامت امیرالمؤمنین و دیگر امامان علیهم السلام به ما ابلاغ کردى، با تو پیمان مى بندیم؛ پیمانى با دل، جان، دست و زبان.

پیامبر صلی الله علیه و آله در خطابه غدیر فرمودند: ای مردم، این آخرین باری است که در چنین اجتماعی بپا می‏ایستم. پس بشنوید و اطاعت کنید و در مقابل امر خداوند پروردگارتان سر تسلیم فرود آورید، چرا که خداوند عزوجل صاحب اختیار شما و معبود شماست، و بعد از خداوند رسولش و پیامبرش که شما را مخاطب قرار داده، و بعد از من علی صاحب اختیار شما و امام شما به امر خداوند است، و بعد از او امامت در نسل من از فرزندان اوست تا روزی که خدا و رسولش را ملاقات خواهید کرد.

ای مردم، من امر خلافت را به عنوان امامت و وراثتِ آن در نسل خودم تا روز قیامت به ودیعه می‏سپارم، و من رسانیدم آنچه مأمور به ابلاغش بودم تا حجت باشد بر حاضر و غایب و بر همه کسانی که حضور دارند یا ندارند، به دنیا آمده ‏اند یا نیامده‏ اند. پس حاضران به غایبان و پدران به فرزندان تا روز قیامت برسانند.

نسخه انگلیسی ویژه نشر در بین مسلمانان خارج از کشور

The Holy Prophet told the people in Ghadir to say
From what is proclaimed to us by Allah through Ali ibn Abitaleb and other Imam’s, we pledge allegiance to with our heart, soul, hand and tongue.



تصویر پروفایل غدیر تا بی نهایت (غدیر 1396)

تصویر پروفایل غدیر 1396 ، با عنوان غدیر تا بی نهایت است. و من یاد آن عهدی افتادم که پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله در روز غدیر، نه تنها برحاضرین که بر جهانیان ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام را واجب کرد. به پاسداشت این عهدِ ادامه دار تا بی نهایت، عکس پروفایل خود را به این عکس تغییر میدهیم تا پیام رسان غدیر باشیم.

بیعت در غدیر

عنوان اصلىِ بیعت در غدیر عبارت بود از اقرار و قبولِ امامت امیرالمؤمنین علیه السلام و امامان از فرزندان او تا آخرینِ آن ها که حضرت مهدى علیه السلام بوده و امامت شان تا روز قیامت است، با قبول تمام شئون و مقاماتى که درباره ى آن در متنِ خطبه ذکر شده است.

پس موضوع اصلىِ بیعت غدیر فقط امامت و خلافتِ على بن ابى طالب علیه السلام نیست، بلکه امامت همه ى ائمه علیهم السلام است که امامت شان تا روز قیامت ادامه دارد و قبل و بعد از ایشان امامى نیست و کسى جز آن ها حق چنین ادعایى را ندارد. مردم که با على علیه السلام بیعت کردند، در واقع مستقیماً با همه ى امامان بیعت نمودند.

 غدیر تا بی نهایت، مهدی جان! ما برآن عهد که بستیم برآنیم هنوز



خدا را شکر مولایم علی شد – تصویر پروفایل غدیر 1395

تصویر پروفایل غدیر 1395، با عنوان خدا را شکر مولایم علی (علیه السلام) شد. یا رسول الله! در آخرین سال حضورت، در بیابانی سوزان، در میان جمعیتی بی سابقه و در خطبه ای فاخر از ما خواستی تا مُبلّغ غدیر باشیم. و ما برای فریاد این پیام، عکس پروفایل خود را به این عکس تغییر می دهیم.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در بخشی از خطابه غدیر فرمودند: ای مردم پس بگویید، تمام ستایش و سپاس خدایی را است که ما را به این راه، ولایت علی علیه السلام و ائمه علیهم السلام، هدایت فرمود وگرنه راه نمی یافتیم. (اشاره به آیه 42 سوره اعراف)

تصویر پروفایل غدیر
برای مشاهده تصویر در اندازه کامل روی تصویر کلیک کنید.

ارزش و پشتوانه بیعت غدیر

همان‌ طور که تمام احکام و مسائلى که مربوط به دین است آن‌گاه ارزش پیدا مى‌کند که اتصال به خداوند داشته باشد و فرمانش از جانب الهى صادر شده باشد، بیعت غدیر هم که در واقع التزام به همه‌ى فرامین الهى است احتیاج به پشتوانه‌ى الهى دارد.
 
پیامبر صلى‌ اللَّه‌ علیه‌ و آله در این مورد تأکید خاصى داشتند که این بیعت‌ نه تنها از جانب خداوند دستور داده شده، بلکه در حکمِ بیعت‌ با خود خداوند است.در این باره جملات زیر را فرمودند:
  1. این بیعت از جانبِ خداوند و به امر اوست.
  2. آنان که این بیعت را انجام مى‌دهند در واقع با خدا بیعت‌ مى‌کنند.
  3. من با خدا بیعت کرده‌ام و على هم با من بیعت‌ کرده است.
  4. با خداوند بیعت کنید، و با من و على و حسن و حسین و امامان بیعت کنید.
  5. آنان که در بیعت نمودن با او از یک‌ دیگر سبقت بگیرند رستگارانند و در باغ‌ هاى نعمت خواهند بود.
  6. هرکس این بیعت را بشکند بر ضرر خود کار کرده، و هر کس به آن‌چه با خدا عهد کرده وفا کند خداوند به او اجر عظیم عنایت فرماید.

برای مشاهده بنرهایی که طرح پروفایل غدیر روی آنها درج شده از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا