بزرگترین هدیه – متن ادبی نیمه شعبان

امید بزرگترین هدیه (متونی برای دلگرمی به بیماران بیمارستان به همراه هدیه)

متن هایی جهت دلگرمی و امیدوار کردن و یادآوری امام عصر علیه السلام برای بیماران بیمارستان ها تهیه و تنظیم شده است. که در این ایام کرونایی می تواند بزرگترین هدیه به این عزیزان باشد. که شما بزرگواران می توانید از آنها به همراه یک یاد بود نیمه شعبان به آنها هدیه دهید.

امید بخش ترین عید دنیا با بزرگترین هدیه

خدمت شما عرض سلام و ادب و احترام دارم و این عید بزرگ رو تبریک میگم. عید هست و ما هم دلتنگ هستیم برای عید دیدنی! برای همین اینجاییم تا امید بخش ترین عید دنیا رو بهتون تبریک بگیم و کلی عیدی و خبرهای خوب براتون آوردیم! حرف از امید شد باید همین اول خدمتتون بگم که ما یک گروه آماری هستیم و یکی از اهدافمون اینه که جامعه و مردم را با واقعیت ها آشنا کنیم و بهشون یک هدیه ی بزرگ بدهیم که اون امید هست!

به خاطر همین اینجا هستیم که هم عید بزرگ را به شما تبریک بگیم و هم از حال و احول این روزهاتون بپرسیم، و هم این که بهتون یک وعده ی شیرین بدهیم، که ما اسامی و تلفن های شما رو که دقیقا مثل عزیزترین اعضای خانوادمون هستین ثبت میکنیم و بعد از ‌۱۰روز باهاتون تماس می گیریم و حالتونو می پرسیم و شما خوب و سالم و سرحال از منزلتون جواب ما رو میدید!

چون همونطوری که پزشک هاتون میگند حالتون رو به بهبوده الحمدالله! و اونطور هم که آمار رسمی نشون میده تعداد بهبود یافتگان هر روز داره بیشتر میشه! شما هم قطعا جزو اونها هستید و تا ده روز دیگه به همه مردم عالم میگید که چه خوب تونستید این چالش و این روزها رو بگذرونید و خیلیم حالتون خوبه و برای قلبهای همه ی آدم های دنیا پیام آور امید باشید و تو این کار عظیم سهیم بشید.

 اما خبر خوب بعدی!

براتون چندتا پیام آوردیم، اولین پیام و هدیه مون از طرف اولین قدرت جهانه که همیشه دست بنده هاشو گرفته و در طول تاریخ اونها رو از همه سختی ها نجات داده! آفریدگار مهربانی که بندگانش رو از بدترین چالش ها نجات داده، از مرگ سیاه طاعون!  از وبا و بیماری های واگیر دار سخت! از جنگها و همه ی بحران هایی که انسان ها به سر خودشون آوردند.

خدا دست بنده هایش را گرفته و نجاتشون داده و اصلا خودش گفته این پیامو برسونید،

که به بندگانم بگویید منم آمرزنده مهربان (حجر ۴۹)

یاری خدا

وقتی من خدا تو رو یاری کنم هیچ چیزی و هیچ کسی نمیتونه شما رو شکست بد! (۱۶۰ آل عمران)

کرونا که چیزی نیست اگه همه دنیا هم جمع بشن و بخوان آسیبی بهت بزنند خیالت جمع، تا خدا رو داری هیچ کاری نمیتونن بکنن.

بله آتش که آتش بود ابراهیم را نسوزاند. (عنکبوت ۲۴)

و تیز ‌‌‌ترین چاقو ها سر اسماعیل رو نبرید. (۱۰۲ صافات)

و دریا هم موسی رو غرق نکرد. (بقره ۵۰)

و یونس از شکم ماهی، یعنی از جایی که مرگش حتمی بود زنده بیرون اومد! (۸۸ انبیا)

و من خدا برای کسی که به من توکل کند کافی هستم. (۳ طلاق)

نجات از این بیماری که برای خدا چیزی نیست! بله خدا مهربونه و مطمئن باش دستتونو میگیره وسلامتی کاملتونو را بهتون بر میگردونه و حالتونو خوب خوب میکنه.

بزرگترین هدیه

اما حالا هدیه ی ویژه روز عیدمون، این کلامو بخونید!

«قلبم برای تو می تپد، از حالت باخبرم! با بیماری تو بیمارم، آرام گرفته ای و ساکتی اما من برای سلامتیت ذکر دعا گرفتم.»

[بنا به شرایط میشود در نامه ای یا تابلویی با خط خوش این جملات را نوشت و از مخاطب پرسید فکر میکنید این جملات از جانب چه کسی میتونه باشه و بعد هم به یادبود به بیمار داده شود.]

این کلمات از جانب امیرالمومنین علیه السلام به یکی از شیعیانشون هست که چند روز بیمار شده بود. وقتی حضرت بعد از چند روز او را دیدند از او پرسیدند: حالت خوب شد؟ اون شخص هم با تعجب گفت: مگه شما  می دونستید که من مریض شدم؟

حضرت گفتند: «مگه میشه ما از احوال شما بی خبر باشیم، هیچ مومنی مریض نمیشود مگر اینکه ما به خاطر مریضی او مریض می شویم، و هر گاه محزون گردد ما به خاطر حزن او محزون می شویم، و هر زمان دعا کند ما به دعای او آمین می گوییم، و وقتی ساکت باشد ما برای او دعا می کنیم، و هر کجا در مشرق و مغرب مرد و زن مؤمنی باشد ما با او هستیم‌.»

امروز هم همون امامی که فرزند امیرالمومنینه و امروز روز تولدشه، کلامش همینه که ما یاد شما رو فراموش نمیکنیم و این کلام از جانب ایشان هم هدیه ی ما به شما! تا یادمون نره که خدا یک نعمت بزرگ تو این روز بهمون داد و اون همان بقیه الله است که خودش در قرآن اونو یاد کرده و او  حواسش همیشه به ما هست وما از خدا ممنونیم بابت این نعمت بزرگ که بعضی وقتها ازش غافل میشیم.

خلاصه که خیالتون راحت راحت، یه نفر هست که خیلی دوستون داره! اگه به سمتش برید مثل یک کوه پشتتونه و پاتون می ایسته و رهاتون نمیکنه، هدیه ی آخر هم از جانب گروه ماست! ما با امام زمان علیه السلام عهد کردیم که اسامی شما رو ۴۰ نفر، ۴۰ نفر ثبت میکنیم و به نیت سلامتی شما که عزیزان امام زمان هستید، شبها تو قنوت نماز شبمون دعاتون میکنیم و به اجابتش مطمئنیم! عیدتون بازم مبارک.

بزرگترین هدیهبرای مشاهده تصویر روی آن کلیک نمایید


دلنوشته هایی برای امام زمان علیه السلام

یا صاحب الزمان…. مشکل گشا شمایی و ما، گره‌ کور افتاده است به جان خودمان، کشورمان و دنیایمان… خداروشکر که روزگارمان صاحب دارد و می توانیم به شما توسل کنیم…

یا صاحب الزمان، مولا جان دلخوشی ما شیعیان در این دوران سخت شمائید و مطمئن از اینکه اگر چه ما شما را فراموش کرده ایم ولی شما از احوال ما غافل نیستید. متوسل به شما میشویم یاریمان کن

از وضعتان مُطَّلع هستم… در بین این همه اتفاق، این همه حادثه… در بین حرف‌ها و حدیث‌ها؛ خیال نکن که از تو غافلم آثار غم را خوب تر از هرکسی در تو می‌بینم و می‌شناسم حال افسرده‌ ات ثانیه‌ ای از خیالم نمی رود… رنگ پریده‌ ات، ضربان دلم را بالا می‌برد می دانم که روزگار سخت شده مثل نفس هایت ولی دلگرم باش؛ تو هوادار داری من یار دوازدهم توام هوایت را دارم حتی همین لحظه که کلمه به کلمه‌ ی این نامه را می‌خوانی… مراقب خودت باش، مراقبت هستم پدرها همیشه فقط خوبی فرزندهایشان را می خواهند برداشتی از نامه‌ ی امام‌ عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای شیخ مفید

بزرگترین هدیهبرای مشاهده تصویر روی آن کلیک نمایید


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا