سید کریم کفاش – او یک خدمتگزار بود شماره 58

 آقا سید کریم کفاش ، شخصی که به تشرف خدمت آن حضرت نایل آمد.

او یک خدمتگزار بود شماره 58 در مورد آقا سید کریم محمودی ملقب به سید کریم کفاش ، شخصی که به تشرف خدمت آن حضرت نایل آمده است.

سید کریم کفاش ملقب به آقا سید کریم محمودی

نام و شهرتش آقا سید کریم محمودی بود اما از آن جا که در گوشه ای از بازار تهران به پینه دوزی مشغول بود، به آقا سید کریم پینه دوز مشهور گشته بود. آقا سید کریم کفاش، در پرتو ارتباط خاص با ساحت مقدس امام زمان، به مقامی دست یافته بود که بیشتر علمای تهران معتقد بوده اند که حضرت بقیه الله به مغازه کوچک آن جناب تشریف می بردند و با او هم صحبت می شدند.

در یکی از تشرفات سید کریم، امام زمان ارواحنا فداه به او می فرمایند: سید کریم! اگر هفته ای بر تو بگذرد و ما را نبینی چه می کنی؟ سید در پاسخ می گوید:  آقا جان، به خدا قسم می میرم! و امام زمان ارواحنا فداه می فرمایند: اگر اینگونه نبود هفته ای یکبار ما را نمی دیدی.

آقا سید کریم کفاش همچون آقا و مولایش امام عصر ارواحنا فداه، هر صبح و شب را به یاد حضرت سیدالشهدا گریان می شد و اشک از دیدگانش سرازیر می گشت. از جناب سید کریم که هر هفته به ملاقات امام زمان توفیق می یافت، پرسیده شد: چه کردی که به چنین توفیقی دست یافته ای؟

او در جواب گفت: شبی جدم رسول اکرم صلی الله علیه و آله را در عالم رؤیا دیدم. از ایشان تقاضای ملاقات با امام عصر را نمودم. آن حضرت فرمودند: در طول شبانه روز دو مرتبه برای فرزندم سیدالشهدا گریه کن! از خواب بیدار شدم و این برنامه را به مدت یکسال اجرا نمودم تا به تشرف خدمت آن حضرت نایل آمدم.


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا