پناه بی پناهان عالم ( یاقوت 127 )

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

مهدی موعود پناه بی پناهان عالم خواهد آمد 

امام زمان علیه السلام گرچه غایب است ولی ابر رحمتی است که پیوسته می بارد و کویر تفتیده‌ی مردم را حیات و نشاط می بخشد. در مقاله پناه بی پناهان عالم به این موضوع اشاره می شود که امام زمان علیه السلام فریاد رس بی پناهان و پناه بی کسان است. او گشاینده سختی ها و برطرف کننده اندوه ها و بلاها است.

فایل صوتی یاقوت 127 پناه بی پناهان عالم

  متن فایل صوتی پناه بی پناهان عالم

پیغمبر نقطه اتکا و پناهگاه مردم است کسیست که مردمان باید به او پناه ببرند معاد است و ملاذ است به چه عنوان پناهگاه است در چی باید به پیغمبر پناه ببرند در دو چیز:

1- در گناه کاری
2- در گرفتاری

پیغمبر قوس است، دادرس است، به داد میرسد، قیاس است. خدای متعال هم قوس است و قیاس است. رسول اوهم قوس است و قیاس است. خلیفه رسول هم قوس است و قیاس است. در گنه کاری باید به پیغمبر پناه برد.

امام صادق علیه السلام می فرماید: اثر گناه بر روح مومن از کارد قصاب بیشتر است. منتها ما نمی دانیم لذا هر گناهی که می کنیم نکبتی خواهد آورد. هر گناهی که میکنیم عقوبت ها در همین دنیا خواهد داشت، کفاره شراب خوری های بی حساب در پی ما و بر سر ما خواهد آمد.

حتی ائمه ما فرموده اند: حتى الخدش. یعنی دارم وارد مسجد میشم دستم می گیره به گوشه دیوار و دست من خراشیده میشه به اندکی. فرمود همین هم از گناه است.

قرآن کریم می فرماید: وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذ ظَّلَمُواْ أَنفُسَهُمْ جَآؤُوکَ. وقتی گناهی انجام می دهند مومنان اول کاری که می کنند استغفار نباید باشد یا رسول الله…..


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا