خدمت به امام زمان علیه السلام (یاقوت 125)

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

خدمت به امام زمان علیه السلام برترین عبادت‌ها و طاعت‌ها 

خدمت به امام زمان علیه السّلام، آن هم در حدّ توان، و سعی و جدّیت در این راه، تکلیف و وظیفه مؤمن است. امام زمان علیه السّلام سزاوارترین افراد است که به او خدمت شود؛ و اسباب و علل و موجبات بسیاری است که آن حضرت را برای آن که به او خدمت شود، از همه کس سزاوارتر و محق‌تر می‌نماید.

فایل صوتی یاقوت 125 خدمت به امام زمان علیه السلام

ما همش می گوییم، می گوییم: امام رضا علیه السلام این جور بودند، امام حسن علیه السلام اینجوری بودند، امام حسین علیه السلام اینجوری بودند، امیرالمومنین علیه السلام اینجوری بودند… به چه عظمتی به چه شوکتی به چه خوبی ای می گوییم، می گوییم، می گوییم: که هرچی هم بگیم کمه… همش درس، همش پنده، همش نور، همش خوبه… نام اهل بیت خوبه.. اسم بردن از اهل بیت موجب شفا و نورانیت.

کلام اهل بیت نور، امرشان رشد، وصیت و سفارششون تقوا و پرهیزگاریست. اینا که مسلم خوبه اما… همه اینارو ما می گوییم. امام مجتبی چنین بود، امام حسین چنین بود، امیرالمومنین چنین بود، پیغمبر اکرم چنین بودند. اما امروز کسی هست که چنین هست.. امام حسن مجتبی موجود است، ظاهر نیست اما حاضر است.

این خیلی نکته مهمیه ظاهر نیست، اما حاضر است و حضورش رحمت است و برکت است و نعمت است و او امام عصر است. امام حسن موجود مهدی زهراست. خیلی بد که ما کم بهش دل سپردیم، خیلی بده که ما کم بهش متوجهیم، کم بهش دل دادیم.

اگر امروز امام مجتبی می بودند میگفتند: هر چی دل دارید به امام زمانتون بدید، هر چی وقف دارید به امام زمانتون وقف کنید. عمرتون را وقف خدمت به اون بکنیم. خیلی دل داد نیست خیلی دیدنی ست کلام او خیلی شنیدنیست تحفه روزگاران است موعود انبیا خوبان است تمامی انبیا انتظار او را می کشیدند همه بشارت به آمدن او می دادند حتی من امام مجتبی هم می گفتم که او خواهد آمد.

و اگر خدا بخواهد برای عیدی من امام مجتبی به شما بهترین عیدیانه رو بدهد این است که بلکه لحظه ی حضور او را درک بکنم، محضر او را درک می کنم. بلکه ظهور او را برای شما نزدیکتر بکند……….


نکته 
مقالات یاقوت پیرامون روایت های کوتاه در رابطه با یاران و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام است که نتیجه ی هر بخش به امام عصر علیه السلام مربوط می شود.برای مشاهده فهرست یاقوت ها کلیک نمایید
منتظر شماره های بعدی باشید…

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا