غدیر بهار هم عهدی

غدیر بهار هم عهدی (نیازمندی های برگزاری جشن غدیر)

مقاله غدیر بهار هم عهدی  برای خدمتگزاران غدیر تهیه شده تا جهت برگزاری جشن های خود تنها نباشند و بتوانند تمامی چیز هایی که برای جشن خود نیازمندند را از افرادی که در این زمینه تخصص دارند تهیه نمایند.

غدیر بهار هم عهدی – کارگاه‌های آموزشی

در دنیای امروز دیگر انجام فعالیت‌های غیر تخصصی جایگاهی ندارد و هر اقدامی که از پشتوانه مناسب علمی برخوردار نباشد، از گردونه رقابت حذف خواهد شد.

اقداماتی که در حوز‌ه خدمتگزاری به آستان مقدس اهل بیت علیهم‌السلام صورت می‌گیرد نیز از این مقوله مستثنا نیست و به مصداق فرمایش ائمه علیهم‌السلام که از ما خواسته‌اند برای ایشان زینت باشیم، باید کارهایی که در ارتباط با خدمت به ایشان صورت می‌گیرد به بهترین و شایسته‌ترین نحو انجام شود.

در همین راستا، مجموعه خدمتگزاران برای ارتقاء سطح دانش و بینش خادمان اهل‌بیت علیهم‌السلام کارگاه‌های آموزشی متعددی را در طول سال به صورت مستمر برگزار می‌ نماید. شما نیز می‌ توانید با شرکت در این کارگاه‌ ها، علاوه بر افزایش سطح علمی و مهارتی خود، گامی مؤثر در مسیر خدمت به آستان مقدس ائمه علیهم‌ السلام بردارید.

جهت ورود به عناوین و آرشیو کارگاه ها کلیک نمایید

همچنین می‌توانید فایل PDF معرفی و توضیح کوتاه کارگاه ها را مشاهده و دانلود نمایید:

[googlepdf url=”https://khedmatgozaran.com/mag/wp-content/uploads/2018/08/katalog-kargah-khedmatgozaran.pdf” width=”100%” height=”600″]

برای دانلود دانلود کاتالوگ کارگاه ها کلیک نمایید.


غدیر بهار هم عهدی – معرفی محصولات غدیر

معرفی 10 محصول بای جشن غدیر، جهت دیدن محصولات به ادامه مقاله مراجعه کنید در پایان هر مورد روش خرید و لینک های ارتباطی موجود است.

پوستر راهکارها

غدیر بهار هم عهدی برای دانلود تصویر با کیفیت بر روی تصویر کلیک نمایید.

پوستر راهکارهای غدیر با طراحی زیبا و مفهومی منحصر به فرد، برای نصب در اماکن عمومی طراحی شده است. در ذیل این محصول ده اقدام عملی مبتنی بر احادیث کتاب صفات الشیعه قرار دارد که مخاطبان می‌ توانند با انتخاب یکی از اقدامات مناسب با نگرش خود و تعهد به انجام آن، گامی عملی در تحقق تبلیغ رفتاری غدیر و نزدیک شدن به خواست اهل بیت علیهم‌السلام از یک شیعه بردارند. این محصول را می‌توانید با تخفیف ویژه از وب سایت خدمتگزاران تهیه فرمایید.

برای مشاهده جزئیات پوستر راهکارهای غدیر کلیک نمایید.


غدیر بهار هم عهدی – کتاب ما و غدیر

غدیر بهار هم عهدیبرای دانلود تصویر با کیفیت بر روی تصویر کلیک نمایید.

کتاب ما و غدیر گزینش متفاوت از سی فراز خطبه غدیر است که تمرکز آن بر مفاهیم مرتبط با امام شناسی می‌باشد. این کتاب با متنی روان، طراحی زیبا و چاپی منحصر به فرد، مناسب مخاطبان جوان و نوجوان است و می‌تواند پیوندی میان این گروه از مخاطبان و خطبه غدیر برقرار نماید و انگیزشی باشید برای مطالعه کامل خطابه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در روز غدیر.

این کتاب زیبا را می‌توانید هم‌ اکنون با تخفیف ویژه از وب‌سایت خدمتگزاران تهیه فرمایید.

برای مشاهده جزئیات خرید کتاب ما و غدیر کلیک نمایید.


غدیر بهار هم عهدی – پوستر دوازده گام به جلو

این پوستر حاوی دوازده داستانک با حال و هوای امروزی است که برگرفته از دوازده حدیث حضرت علی علیه‌ السلام می‌باشد. موضوعات منتخب این مجموعه، مرتبط با مسائل اخلاقی و اجتماعی است که حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام متوقع هستند در رفتار شیعیانشان دیده شود. این مجموعه با طراحی زیبا و متفاوت قابلیت نصب در امکان عمومی را دارد. این پوستر را می‌توانید با تخفیف ویژه از وب سایت خدمتگزاران تهیه فرمایید.

برای خرید پوستر دوازده گام به جلو کلیک نمایید.

برای مشاهده تصاویر با کیفیت بر روی تصویر مورد نظر کلیک نمایید.


غدیر بهار هم عهدی – پادکست‌های آنلاین

گروه خدمتگزاران با هدف ارتباط دو سویه و ایجاد انگیز‌ه فعالیت در مخاطبان خود، پادکست‌های آنلاین متعددی را در مناسبت‌های مختلف طراحی و اجرا کرده است. شنیدن این پادکست‌ها علاوه بر ارتقاء سطح معرفتی خدمتگزاران، در تقویت روحیه تلاش و پشتکار برای خدمت به آستان اهل بیت علیهم‌ السلام نیز مؤثر است.
شما می‌ توانید هم‌اکنون از طریق رادیو خدمتگزاران به آرشیو پادکست‌ها دسترسی داشته باشید.

برای مشاهده سایت رادیو خدمتگزاران کلیک کنید


غدیر بهار هم عهدی – اشتراک‌گذاری تجربیات غدیر

در مناسبت‌ های مهمی همچون عید سعید غدیر هر کدام از ما با نگرش‌ های متفاوت اما هدفی واحد و با خلاقیت هایی متنوع اقداماتی را رقم می‌زنیم. مجموعه خدمتگزاران بستری را فراهم کرده تا خادمان اهل بیت‌ علیهم‌ السلام تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. شما هم می‌توانید با اشتراک گذاری تجربیاتتان به دیگران ایده بدهید و با مشاهد‌ه فعالیت‌های دیگران از آنها ایده بگیرید.

غدیر بهار هم عهدی

برای دانلود تصویر با کیفیت بر روی تصویر کلیک نمایید.
برای مشاهده کانال اتاق فکر خدمتگزاران کلیک کنید


غدیر بهار هم عهدی – تولید محتوای قابل نشر

یکی از بزرگترین دغدغه‌ های خدمتگزاران اهل بیت علیهم‌السلام در مناسبت های مذهبی، تولید محتوای جدید و جذاب برای گروه‌ های متفاوت مخاطبان است. مجموعه خدمتگزاران با توجه ویژه به این مهم، بخشی را در وب سایت خود قرار داده است که شما با مراجعه به آن می‌توانید به صورت رایگان به محتواهای گوناگون برای سطوح مختلف مخاطبان دسترسی داشته باشید و از آنها در برنامه‌ های خود بهره‌ ببرید. محتواهای مورد نظر را در کانال زیر مشاهده کنید:

برای مشاهده کانال خدمتگزاران کلیک کنید


غدیر بهار هم عهدی – همایش‌های آنلاین

از جمله فعالیت‌ های مجموعه خدمتگزاران برگزاری همایش‌های انگیزشی مناسبت‌ هاست که به صورت آنلاین در شبکه‌ های اجتماعی نیز پخش می‌شود. این همایش‌ها که به صورت حضوری در شهرهای تهران و مشهد برگزار می شود ضمن ارائه راهکارهای نوین برای خدمتگزاری در هر مناسبت، آگاهی‌های لازم برای فعالیت مؤثر را در اختیار خدمتگزاران قرار می‌دهد.

جهت بهره‌مندی از محتوای این همایش‌ها می‌توانید به کانال همایش های خدمتگزاران مراجعه نمایید.

برای مشاهده کانال همایش های خدمتگزاران کلیک کنید


غدیر بهار هم عهدی – عکس پروفایل

فضای مجازی بستری مهم در انتقال و نشر مفاهیم مذهبی محسوب می‌شود. در همین راستا مجموعه خدمتگزاران از حداکثر قابلیت‌ های این مدیوم استفاده کرده و با تولید عکس پروفایل در هر مناسبت که دارای مفهومی خاص و تصویرسازیی زیباست، مخاطبان خود را تشویق به تغییر عکس پروفایل خود به تصویر پیشنهادی می‌کند، تا اینگونه حس همدلی و اتحاد در میان خدمتگزاران بیشتر تجلی یابد. شما نیز می‌توانید با دریافت تصویر منتخب این مناسبت و تغییر عکس پروفایل خود به این کمپین بزرگ بپیوندید.

غدیر بهار هم عهدیبرای دانلود تصویر با کیفیت بر روی تصویر کلیک نمایید.


غدیر بهار هم عهدی – نمایشگاه محصولات فرهنگی

مجموعه خدمتگزاران با هدف دسترسی آسان مخاطبان به محصولات فرهنگی مذهبی اقدام به برگزاری نمایشگاه‌ و فروشگاه عرضه محصولات در شهرهای تهران، مشهد، نموده است و این آمادگی را دارد تا با اعلام آمادگی افراد یا نهادها، نمایندگی خود را جهت عرضه محصولات در دیگر شهرها برپا نماید. همچنین امکان ارائه محصولات به صورت امانی جهت برگزاری نمایشگاه‌ های موقتی در جشن‌ ها نیز وجود دارد.


غدیر بهار هم عهدی – تولید سفارشی محصولات فرهنگی

نیازهای فرهنگی مخاطبان هر روز شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد؛ از این رو مجموعه خدمتگزاران با هدف تأمین محتوای جدید و محصولات جذاب اقدام به تشکیل تیم طراحی و تولید محصول نموده است که در هر مناسبت آثار متنوعی را تولید و عرضه می‌نمایند.

همچنین این امکان وجود دارد که در صورت درخواست محصولی خاص به سفارش شما، محتوا و ساختار آن محصول طراحی و برای شما تولید شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید در تلگرام از طریق لینک زیر پیام دهید.

برای ارتباط با ادمین تولید محصولات کلیک کنید

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا